Plattdeutscher Nachmittag bei der Landeskirchlichen Gemeinschaft Ohlendorf

26. September 2024

Nützt jo nix

Plattdüütschen Nahmiddag bie de LKG in Ohlendörp

Nützt jo nix, seggt wi öftmals un meent dormit, dat dat ja doch nich anners gahn deiht.

Is dat würklich so? Un op wat förn Ohrt gaht wi dormit üm, wenn dat gor  keen anner Möglichkeit gäben deiht? Dor gifft dat Geschichten un Döntjes to, bi‘n Plattdüütschen Nahmddtag an’n Sünnabend, den 05. Oktober 2024 vun Klock drei  bet halbig fief in dat Huus vun de Landeskirchliche Gemeinschaft, Missionsweg 11 in Ohlendörp. Jedereen is vun Harten inlaad‘t, sick anmellen deit nich nödig, dat köst‘t ok keen Intritt un bie Kaffee
un Kooken ward dat bestimmt bannig kommodig.

Dormit dat ok würklich so kummt, un de Besöökers denn achterran seggen dauht, dat weer aber ‘n feinen Nahmiddag, dorför schüllt einige Lüüd mit jüm ehr Bidrääg sorgen: Heidrun Helmts un Dr. Otto Cordes ward een Poor Geschichten vörlesen, Hiltraut Link schalle en beten Wat Besinnlichet vertellen un Margarete Elsner un Renate Grote hebbt ok wat vörbereit‘. So schall dor woll wat vun warrn. Dat warrd wat! Kiekt man mal vörbi!

Nützt jo nix.